Godzina pedagogiczna w marcu:
Gabriela Jesiołowska – poniedziałek 11.30 – 12.30
Anna Wójcik – wtorek 10.30-11.30
Malwina Bębnowicz – czwartek 13:15-14:15
Poniżej wniosek o udzielenie dziecku pomocy psychologiczno- pedagogicznej.
Wniosek-rodzica-o-udzielenie-pomocy-PP. (1
Subkonto Rady Rodziców – grupa Kangurki
nr konta 21 1090 1535 0000 0001 5183 2878
Wpłaty dokonujemy do 15-go każdego miesiąca,
podając w tytule imię i nazwisko dziecka.
Temat: WIELKANOC
Treści programowe:
Wzmacnianie więzów w rodzinie.
- kultywowanie tradycji, zwyczajów rodzinnych, np. związanych ze świętami Wielkanocy
- szanowanie domowników, ich przyzwyczajeń, nieprzeszkadzanie im w wypoczynku, pracy;
- wzajemne okazywanie sobie uczuć, mówienie o nich;
- tworzenie wzajemnych relacji, opartych na szacunku, akceptacji i miłości ;
- unikanie zachowań agresywnych, powstrzymywanie się przed nimi, dążenie do kompromisu;
- swobodne rozmowy na tematy bliskie dzieciom w kontaktach grupowych;
- łączenie przedmiotów w grupy na podstawie cechy percepcyjnej, np.: barwy, wielkości, kształtu,
- rytmiczne poruszanie się przy muzyce, uczestniczenie w zabawach rytmicznych, ruchowych, pląsach przy muzyce;
- odczuwanie radości z tworzenia, działania plastycznego wyrażanie swoich przeżyć wewnętrznych, uczuć poprzez różne formy ekspresji: słownej, ruchowej, plastycznej, muzycznej;
- przestrzeganie zasad właściwego zachowania się podczas spożywania posiłków
- bezpieczne korzystanie ze sprzętu sportowego, urządzeń znajdujących się na placu zabaw;
- samodzielne wykonywanie czynności samoobsługowych: zdejmowanie ubrań, butów, umieszczanie ich w wyznaczonym miejscu w szatni, zakładanie ubrań, butów, korzystanie z toalety, spożywanie posiłków – prawidłowe posługiwanie się łyżką, widelcem;
- doskonalenie spostrzegawczości wzrokowej i sprawności grafomotorycznej;
- organizacja przestrzeni i czasu: nazywanie kolejno pór roku, dni tygodnia, miesięcy, określanie.
WIERSZ
„Już niedługo Wielkanoc”
Wiosna w pełnej krasie, ciepło, jasno wszędzie,
już niedługo w każdym domu świętowanie będzie.
Rzeżucha wyrośnie i zakwitną bazie,
już niedługo będą święta, czekamy na razie.
Przykica zajączek, zabeczy baranek,
kurczaki przyniosą kosz pełen pisanek.
Zrobimy święconkę w tym właśnie koszyku
i do niego powkładamy pyszności bez liku.
Ale nim nadejdzie ta Wielkanoc wreszcie,
palmy piękne, kolorowe trzeba zrobić jeszcze:
gałązki i bazie, kwiatki bibułowe,
związać mocno i przyczepić wstążki kolorowe.
PIOSENKA
„Z jajkiem i zającem”
Skacze drogą zając, skacze pomalutku,
przykucnął za płotem, hop, i już w ogródku.
Kic, kic, kic, cichutko skrada się do domu,
każdemu zostawia prezent po kryjomu.
Ref.
Święta wielkanocne z jajkiem i zającem,
słoneczne, pachnące święta wielkanocne. 2x
Idą chłopcy drogą, idą pomalutku,
przykucnęli cicho, hop, i już w ogródku.
Naraz śmiech i wrzawa. ”Śmigus – dyngus!” – krzyczą
i dziewczynki łapią, i wodą je chlapią.
Ref. Święta wielkanocne z jajkiem i zającem,
słoneczne, pachnące święta wielkanocne. 2x
Piosenka: „Cztery pory roku” (sł. i muz. Krystyna Gowik)
Ref.: Cztery pory roku, idą z nami krok po kroku
Cały świat zmieniają, gdy w kolory grają.
Biały i zielony, żółty, czarny i czerwony.
Lubią grać w kolory cztery pory roku.
- Wiosna kwiaty niesie
Ptaki budzi w lesie.
Uśmiechnięta cały czas,
tańczy raz po raz.
- Lato goni słońce,
biega w dni gorące.
Pływa, skacze aż do chmur,
Burzę płoszy z gór. - Jesień w liściach cała
pięknie się ubrała.
I na skrzypcach z wiatrem gra,
La, la la, la, la. - Zima już na saniach,
Bałwan jej się kłania.
Płaszcz ze śniegu zimie dał,
taki w szafie miał.
Godzina pedagogiczna w marcu:
Gabriela Jesiołowska – poniedziałek 11.30 – 12.30
Anna Wójcik – wtorek 10.30-11.30
Malwina Bębnowicz – czwartek 13:15-14:15
Poniżej wniosek o udzielenie dziecku pomocy psychologiczno- pedagogicznej.
Wniosek-rodzica-o-udzielenie-pomocy-PP. (1
Subkonto Rady Rodziców – grupa Kangurki
nr konta 21 1090 1535 0000 0001 5183 2878
Wpłaty dokonujemy do 15-go każdego miesiąca,
podając w tytule imię i nazwisko dziecka.
Temat: WIELKANOC
Treści programowe:
Wzmacnianie więzów w rodzinie.
- kultywowanie tradycji, zwyczajów rodzinnych, np. związanych ze świętami Wielkanocy
- szanowanie domowników, ich przyzwyczajeń, nieprzeszkadzanie im w wypoczynku, pracy;
- wzajemne okazywanie sobie uczuć, mówienie o nich;
- tworzenie wzajemnych relacji, opartych na szacunku, akceptacji i miłości ;
- unikanie zachowań agresywnych, powstrzymywanie się przed nimi, dążenie do kompromisu;
- swobodne rozmowy na tematy bliskie dzieciom w kontaktach grupowych;
- łączenie przedmiotów w grupy na podstawie cechy percepcyjnej, np.: barwy, wielkości, kształtu,
- rytmiczne poruszanie się przy muzyce, uczestniczenie w zabawach rytmicznych, ruchowych, pląsach przy muzyce;
- odczuwanie radości z tworzenia, działania plastycznego wyrażanie swoich przeżyć wewnętrznych, uczuć poprzez różne formy ekspresji: słownej, ruchowej, plastycznej, muzycznej;
- przestrzeganie zasad właściwego zachowania się podczas spożywania posiłków
- bezpieczne korzystanie ze sprzętu sportowego, urządzeń znajdujących się na placu zabaw;
- samodzielne wykonywanie czynności samoobsługowych: zdejmowanie ubrań, butów, umieszczanie ich w wyznaczonym miejscu w szatni, zakładanie ubrań, butów, korzystanie z toalety, spożywanie posiłków – prawidłowe posługiwanie się łyżką, widelcem;
- doskonalenie spostrzegawczości wzrokowej i sprawności grafomotorycznej;
- organizacja przestrzeni i czasu: nazywanie kolejno pór roku, dni tygodnia, miesięcy, określanie.
WIERSZ
„Już niedługo Wielkanoc”
Wiosna w pełnej krasie, ciepło, jasno wszędzie,
już niedługo w każdym domu świętowanie będzie.
Rzeżucha wyrośnie i zakwitną bazie,
już niedługo będą święta, czekamy na razie.
Przykica zajączek, zabeczy baranek,
kurczaki przyniosą kosz pełen pisanek.
Zrobimy święconkę w tym właśnie koszyku
i do niego powkładamy pyszności bez liku.
Ale nim nadejdzie ta Wielkanoc wreszcie,
palmy piękne, kolorowe trzeba zrobić jeszcze:
gałązki i bazie, kwiatki bibułowe,
związać mocno i przyczepić wstążki kolorowe.
PIOSENKA
„Z jajkiem i zającem”
Skacze drogą zając, skacze pomalutku,
przykucnął za płotem, hop, i już w ogródku.
Kic, kic, kic, cichutko skrada się do domu,
każdemu zostawia prezent po kryjomu.
Ref.
Święta wielkanocne z jajkiem i zającem,
słoneczne, pachnące święta wielkanocne. 2x
Idą chłopcy drogą, idą pomalutku,
przykucnęli cicho, hop, i już w ogródku.
Naraz śmiech i wrzawa. ”Śmigus – dyngus!” – krzyczą
i dziewczynki łapią, i wodą je chlapią.
Ref. Święta wielkanocne z jajkiem i zającem,
słoneczne, pachnące święta wielkanocne. 2x
Piosenka: „Cztery pory roku” (sł. i muz. Krystyna Gowik)
Ref.: Cztery pory roku, idą z nami krok po kroku
Cały świat zmieniają, gdy w kolory grają.
Biały i zielony, żółty, czarny i czerwony.
Lubią grać w kolory cztery pory roku.
- Wiosna kwiaty niesie
Ptaki budzi w lesie.
Uśmiechnięta cały czas,
tańczy raz po raz.
- Lato goni słońce,
biega w dni gorące.
Pływa, skacze aż do chmur,
Burzę płoszy z gór. - Jesień w liściach cała
pięknie się ubrała.
I na skrzypcach z wiatrem gra,
La, la la, la, la. - Zima już na saniach,
Bałwan jej się kłania.
Płaszcz ze śniegu zimie dał,
taki w szafie miał.
Godzina pedagogiczna w marcu:
Gabriela Jesiołowska – poniedziałek 11.30 – 12.30
Anna Wójcik – wtorek 10.30-11.30
Malwina Bębnowicz – czwartek 13:15-14:15
O
Poniżej wniosek o udzielenie dziecku pomocy psychologiczno- pedagogicznej.
Wniosek-rodzica-o-udzielenie-pomocy-PP. (1
Subkonto Rady Rodziców – grupa Kangurki
nr konta 21 1090 1535 0000 0001 5183 2878
Wpłaty dokonujemy do 15-go każdego miesiąca,
podając w tytule imię i nazwisko dziecka.
Temat: WIELKANOC
Treści programowe:
Wzmacnianie więzów w rodzinie.
- kultywowanie tradycji, zwyczajów rodzinnych, np. związanych ze świętami Wielkanocy
- szanowanie domowników, ich przyzwyczajeń, nieprzeszkadzanie im w wypoczynku, pracy;
- wzajemne okazywanie sobie uczuć, mówienie o nich;
- tworzenie wzajemnych relacji, opartych na szacunku, akceptacji i miłości ;
- unikanie zachowań agresywnych, powstrzymywanie się przed nimi, dążenie do kompromisu;
- swobodne rozmowy na tematy bliskie dzieciom w kontaktach grupowych;
- łączenie przedmiotów w grupy na podstawie cechy percepcyjnej, np.: barwy, wielkości, kształtu,
- rytmiczne poruszanie się przy muzyce, uczestniczenie w zabawach rytmicznych, ruchowych, pląsach przy muzyce;
- odczuwanie radości z tworzenia, działania plastycznego wyrażanie swoich przeżyć wewnętrznych, uczuć poprzez różne formy ekspresji: słownej, ruchowej, plastycznej, muzycznej;
- przestrzeganie zasad właściwego zachowania się podczas spożywania posiłków
- bezpieczne korzystanie ze sprzętu sportowego, urządzeń znajdujących się na placu zabaw;
- samodzielne wykonywanie czynności samoobsługowych: zdejmowanie ubrań, butów, umieszczanie ich w wyznaczonym miejscu w szatni, zakładanie ubrań, butów, korzystanie z toalety, spożywanie posiłków – prawidłowe posługiwanie się łyżką, widelcem;
- doskonalenie spostrzegawczości wzrokowej i sprawności grafomotorycznej;
- organizacja przestrzeni i czasu: nazywanie kolejno pór roku, dni tygodnia, miesięcy, określanie.
WIERSZ
„Już niedługo Wielkanoc”
Wiosna w pełnej krasie, ciepło, jasno wszędzie,
już niedługo w każdym domu świętowanie będzie.
Rzeżucha wyrośnie i zakwitną bazie,
już niedługo będą święta, czekamy na razie.
Przykica zajączek, zabeczy baranek,
kurczaki przyniosą kosz pełen pisanek.
Zrobimy święconkę w tym właśnie koszyku
i do niego powkładamy pyszności bez liku.
Ale nim nadejdzie ta Wielkanoc wreszcie,
palmy piękne, kolorowe trzeba zrobić jeszcze:
gałązki i bazie, kwiatki bibułowe,
związać mocno i przyczepić wstążki kolorowe.
PIOSENKA
„Z jajkiem i zającem”
Skacze drogą zając, skacze pomalutku,
przykucnął za płotem, hop, i już w ogródku.
Kic, kic, kic, cichutko skrada się do domu,
każdemu zostawia prezent po kryjomu.
Ref.
Święta wielkanocne z jajkiem i zającem,
słoneczne, pachnące święta wielkanocne. 2x
Idą chłopcy drogą, idą pomalutku,
przykucnęli cicho, hop, i już w ogródku.
Naraz śmiech i wrzawa. ”Śmigus – dyngus!” – krzyczą
i dziewczynki łapią, i wodą je chlapią.
Ref. Święta wielkanocne z jajkiem i zającem,
słoneczne, pachnące święta wielkanocne. 2x
Piosenka: „Cztery pory roku” (sł. i muz. Krystyna Gowik)
Ref.: Cztery pory roku, idą z nami krok po kroku
Cały świat zmieniają, gdy w kolory grają.
Biały i zielony, żółty, czarny i czerwony.
Lubią grać w kolory cztery pory roku.
- Wiosna kwiaty niesie
Ptaki budzi w lesie.
Uśmiechnięta cały czas,
tańczy raz po raz.
- Lato goni słońce,
biega w dni gorące.
Pływa, skacze aż do chmur,
Burzę płoszy z gór. - Jesień w liściach cała
pięknie się ubrała.
I na skrzypcach z wiatrem gra,
La, la la, la, la. - Zima już na saniach,
Bałwan jej się kłania.
Płaszcz ze śniegu zimie dał,
taki w szafie miał.